Kung_Jiwer Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 när ja ha öppnat Vice txd då ska man ju byta ut vice citys polisbi´l mot den svenska å då när ja trycker på replace då hittar ja inte filen.. va heter den?? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 om du laddat ner min, ska du öppna gta3.img med IMGtool, och leta upp police.txd, och ersätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 om du laddat ner min, ska du öppna gta3.img med IMGtool, och leta upp police.txd, och ersätta men ja ha försökt använt IMGtool men då gå inget å öppna!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 men ja ha försökt använt IMGtool men då gå inget å öppna!! :'( Jo starta IMG tool och välj open(Ctrl+L) och öppna gta3.img. Se till att du har tagit bort skrivskyddet först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Jo starta IMG tool och välj open(Ctrl+L) och öppna gta3.img. Se till att du har tagit bort skrivskyddet först. men kan du lägga ut den så ja kan ta den.. för de va en annan ska ja hadde. hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Vad ska jag lägga ut? GTA.img lägger jag inte ut och IMG tool kan du ladda ner nästan var som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Vad ska jag lägga ut? GTA.img lägger jag inte ut och IMG tool kan du ladda ner nästan var som helst. ok men de IMGtool ja mena.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 men nu ha ja gjort samma sak nu när ja trycker på replace vilken fil ska ja trycka på då?? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 (redigerad) nån som kan svara på frågan eller?? ja väntar.. Redigerad 14 juni, 2003 av Kung_Jiwer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 filerna som har samma namn som dom du laddat ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 DET STÅR SÅ HÄR 1. Backup these files: - GTAVC\models\gta3.img (cop.txd, CSplay6.txd, player6.txd) 2. Download and install IMG Tool from GTAsajten: http://www.gtasajten-storage.com/gta3/file...ler/imgtool.zip 3. Use IMG Tool to open GTAVC\Models\gta3.img. 4. Go to "Commands" -> "Replace". Replace cop.txd, CSplay6.txd and player6.txd. 5. Done! Time to play! Now all cops have got a swedish look. For those who like Sweden . I will release a swedish cop car soon. NOTE: Vercetti's cop costume is replaced too enj0y! Ja ha gjort 3:an o sen när ja ska replace på 4:an å då när ja replace den me cop:txd hakar den up sej! :'( hur ska man gö då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 (redigerad) ta bort skrivskyddet. om det inte funkar att replaca, letar du upp filerna och deleata dom, och sedan välj add och lägg in dom nya filerna Redigerad 14 juni, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 funkade inte heller för mig i början, testa att lägga IMGtool.exe i samma mapp som GTA3.img Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 ta bort skrivskyddet. om det inte funkar att replaca, letar du upp filerna och deleata dom, och sedan välj add och lägg in dom nya filerna SKRIVSKYDDET VA BORT TAGET. Men vad ska ja deleta ?? är det police.txd eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 SKRIVSKYDDET VA BORT TAGET. Men vad ska ja deleta ?? är det police.txd eller?? alla filer med samam namn som dom du laddade hem så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 alla filer med samam namn som dom du laddade hem så klart När ja deletar dom står det ju:Dir file error!It might be use..exiting.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 då har du inte tagit bort skrivskyddet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 då har du inte tagit bort skrivskyddet Nu funkar de!! tack du e ba schystast!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 (redigerad) den är grym...polisbilen alltså...men kan nån fixa svensk polisbils-ljud också ? här är några bilder jag tog för skoj skull: Bild 1 bild 2 bild 3 bild 4 Redigerad 15 juni, 2003 av joakimnestor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 (redigerad) najs! (din lilla fuskare) Redigerad 15 juni, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts