fst0202 Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 ställ dig på en trottoar någonstans i staden och titta ut mot gatan. skriv fusket "giveusatank" jättemånga gånger. (5-10min) ju fler pansarvagnar desto roligare. sedan skriver du bangbangbangbangbangbangbangbang...så fort du bara kan (du måste skriva snabbt) då ser du hur alla pansarvagnar på gatan lyfter uppåt i luften och är tillslut bara små prickar. då kan du sluta. men akta dig det kommer att regna pansarvagnar över hela liberty city!!om du sedan flyger upp i luften med dodon kan du se pansarvagnar ligga och skräpa på nästan alla gator och hustak.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Ball! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Jag får dom inte att flyga så högt. Hur många pansarvagnar ska man ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 (redigerad) istället för att orka skriva giveusatank så många grr, kan man ladda hem ett fuskrpogram ( Trainer ) och trycka på tex, CTRL + T ellr nåt Redigerad 15 juni, 2003 av Senitel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest GTA MAN Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Precis Man kan ladda ner en trainer på WWW.MEGAGAMES.COM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobiasja8 Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Precis Man kan ladda ner en trainer på WWW.MEGAGAMES.COM Jätteroligt, ska testa nu! Snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload4/tankproblemo.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 29 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 bangbangbangbangbangbangbangbangbangbang....ovs är ju jättelätt att skriva hur fort som helst. en gång fick jag en pansarvagn rakt i huvudet och blev wasted! men det kan vara roligt att se andra civila få en kärra i ansiktet.hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 kan du inte ta en screen på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 kan du inte ta en screen på det? ja gör de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Asken Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Jag gjorde det med cheat editor...För ett tag sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 Kan någon göra det där och ta ett screen shot när det ramlar ner pansarvagnar ?? Lånade ut mitt GTA 3 till en kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts