Asken Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Vilken affär ska man köpa först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Ica. Nej du menar antagligen företag eller safehouse. Det får man bestämma själv men man kan inte köpa lla från början. Jag började med Hyman Condo och sedan Malibu Club. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 SunShine autos är helt klart bäst!!..Eller Clubben.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Efter vilket uppdrag kan man köpa klubbar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Ica. Nej du menar antagligen företag eller safehouse. Det får man bestämma själv men man kan inte köpa lla från början. Jag började med Hyman Condo och sedan Malibu Club. Hyman Condo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Efter vilket uppdrag kan man köpa klubbar?? Efter uppdraget shakedown. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 jag köpte malibu först sen sunshine autos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Hyman Condo? Huset för 14000$ som ligger vid Hyman Stadium (i downtown) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts