DiazEvil Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Hur ska man få råd med Malibu Club utan att hamna på fattighuset?? Har j*vligt lite pengar..... har rånat banker,gjort uppdrag,sålt knark,arbetat hos taxi,men jag har ändå väldigt lite pengar! Hur ska jag få pengar?? P.S Lance (Tommys "Angel")= j*vla egoist Diaz=Dum,korkad,knarkad,drogad Steve=Omogen j*vel Phil=För farlig för sitt eget bästa Mercedes=snygg,sexig Sonny=Aja,baja inte bråka med Tommy Vercetti Colonel= Den ända som är att lita på Love Fist= Borde sprängts i uppdraget Publicity Tour Tommy=King of VC D.S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 våga inte säja så om Love Fist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 gör Vigilante missions, sidouppdrag eller företagens uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Jag kanske är liiiiiiite efter men vad är Vigilante missions?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 polis uppdrag, tank uppdrag och hunter uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Jag kanske är liiiiiiite efter men vad är Vigilante missions?? Döda kriminella. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Hur ska man få råd med Malibu Club utan att hamna på fattighuset?? Har j*vligt lite pengar..... har rånat banker,gjort uppdrag,sålt knark,arbetat hos taxi,men jag har ändå väldigt lite pengar! Hur ska jag få pengar?? P.S Lance (Tommys "Angel")= j*vla egoist Diaz=Dum,korkad,knarkad,drogad Steve=Omogen j*vel Phil=För farlig för sitt eget bästa Mercedes=snygg,sexig Sonny=Aja,baja inte bråka med Tommy Vercetti Colonel= Den ända som är att lita på Love Fist= Borde sprängts i uppdraget Publicity Tour Tommy=King of VC D.S det bästa sättet är att köra det långa streetracet på sunshine autos. enkelt att vinna och du får 30000 varje gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Kan man råna banker när man vill?? Vart får man mäst pengar när man rånar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Dödar man kriminella genom polisuppdragen eller..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vc freak :D Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 ja det gjör man det du trycker på + när du e inte i en polis bil. så följer du kartan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Kan man råna banker när man vill?? Vart får man mäst pengar när man rånar?? ja, man kan råna når som helst och man får 1000$ på alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 (redigerad) det bästa sättet är att köra det långa streetracet på sunshine autos. enkelt att vinna och du får 30000 varje gång. Det finns väl bara ett? Redigerad 12 juni, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA 3***** Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Va? kan man råna banker när man har lust??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Det finns väl bara ett? det finns 5-6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Gå till Tommy Estate(Jag kallar det för det) ta 5000 kronorna spara 3-4 gånger sen går du och tar pengarna igen spara 3-4 gånger igen sen håller du på så ända till du har pengarana. Om du undrar värför man ska spara för så är det för att spåla fram tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Va? kan man råna banker när man har lust??? (:!!! Det finns ingen bank som man kan råna när man vill. Det är bara en bank man rånar i ett uppdrag. Men det finns 15 affärer som man kan råna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Det finns ingen bank som man kan råna när man vill. Det är bara en bank man rånar i ett uppdrag. Men det finns 15 affärer som man kan råna. Hur gör man om man vill råna? Är det bara att sikta på han som e i kassan med en Minigun eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Hur gör man om man vill råna? Är det bara att sikta på han som e i kassan med en Minigun eller? sikta med valfritt vapen på den som står i kassan. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 det finns 5-6 (:!!! Men hur tar man dom andra? Jag har bara Terminal Velocity. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Men hur tar man dom andra? Jag har bara Terminal Velocity. Det är ju bara att välja vilket race man vill köra vid tavlan, jag tror att man valde med piltangenterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts