bobb0 Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 jag skrev den här färgen-->142,159,179 # 95 silver SilverBlue men bilen vart bara svart varför?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Har du ändrat färgen på själva bilen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Jo den blev svart för mig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 menar du där det ska stå sabretur, 95,0? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 menar du där det ska stå sabretur, 95,0? Det här måste man lägga under 94! 142,159,179 # 95 silver SilverBlue Och på bilen sabretur 95,0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 (redigerad) Det här måste man lägga under 94! 142,159,179 # 95 silver SilverBlue Och på bilen sabretur 95,0 det har ja gjort!! *edit: nu funkade det!! äntligen!! men kan man få den blå-gula bilen också?? Redigerad 12 juni, 2003 av Tommy_Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 det har ja gjort!! *edit: nu funkade det!! äntligen!! men kan man få den blå-gula bilen också?? Det borde gå om du lägger till ännu en färg på sabretur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Det borde gå om du lägger till ännu en färg på sabretur. vad ska det stå för siffror då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 vad ska det stå för siffror då?? Kolla på min nya topic i Vice city "ultimate Trainer" så kan man ju ändra färger med hjälp av den ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 var laddar man ner den "hene" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 var laddar man ner den "hene" Här!! Fast det fungerar inte just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 (redigerad) Här finns den också: http://gtavicehq.clans-uk.co.uk/filedb/paf...ction=file&id=3 Redigerad 12 juni, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 måste man ändra i handling (eller något) och det andra kommer inte på namnet...... jag menar inte färjen för det är inte svårt. men det kanske inte var något annat en handling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 det har ja gjort!! (:!!! *edit: nu funkade det!! äntligen!! men kan man få den blå-gula bilen också?? Om du vill ha den blå gula bilen så behöver du inte ändra någonting med färgen. Du kan låta dom gamla färgerna stå kvar och bara lägga till den nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 måste man ändra i handling (eller något) och det andra kommer inte på namnet...... jag menar inte färjen för det är inte svårt. men det kanske inte var något annat en handling. Du måste inte ändra någonting men bilarna brukar bli bättre om man gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
²x°X°x³ Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 e den bilen från "gone in 60 secons" den påminer mig mycke om den sista bilen han körde i filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 e den bilen från "gone in 60 secons" den påminer mig mycke om den sista bilen han körde i filmen grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
²x°X°x³ Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 förlåt att jag fråga.... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 var finns den ja ghar instalerat och letat igenom ella vc vart finns den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 var finns den ja ghar instalerat och letat igenom ella vc vart finns den??? Om du har installerat den över Sabre Turbo så måste du ha klarat andra listan (tror att det va den) vid sunshine autos, då står den i huset där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts