GTA3 freak Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Gjorde en svenska brandman. Den är inte riktigt klar men jag visar den ändå. http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload3/28.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Tack! Men jag har ett problem längst upp på axeln är det gult fast det inte ska vara det och det gula finns inte på skinnet jag gör om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 han dansar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Jag det ser f*n ut så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Tack! Men jag har ett problem längst upp på axeln är det gult fast det inte ska vara det och det gula finns inte på skinnet jag gör om. så blir det ibland... du har ju målat gult på andra ställen så... så blev det när jag målade candy suxxxs.....ee ja ni vet då kom den både fram å bak å sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 så blir det ibland... du har ju målat gult på andra ställen så... så blev det när jag målade candy suxxxs.....ee ja ni vet då kom den både fram å bak å sånt Vet du om man kan fixa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 nej... kanske göra en ny modell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 nej... kanske göra en ny modell En ny dff fil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Gjorde en svenska brandman. Den är inte riktigt klar men jag visar den ändå. http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload3/28.jpg han heilar!! //Fredde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts