skribb Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 en ny medic av mig. gjorde den på typ 10 minuter http://ninthgate.mine.nu/~skribb/screens/sjukvardare.gif tanka på min sida Ps. hultan du skulle kunna editera din nyhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 ambulansen är färdig, blir inte bättre än så här. http://ninthgate.mine.nu/~oz/screens/sv_ambulance.jpg hittas på min sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 jag har uppdaterat min sida nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
²x°X°x³ Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 skribb villket prog använder du för att ändra skinet så jag vill cokså prova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 skribb villket prog använder du för att ändra skinet så jag vill cokså prova han använder paitshop tror jag photoshop är iallafall bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
²x°X°x³ Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 han använder paitshop tror jag photoshop är iallafall bättre aha ok tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 han använder paitshop tror jag photoshop är iallafall bättre ja men psp är lättare photoshop använder jag för mer professionella saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 ambulansen är färdig, blir inte bättre än så här. http://ninthgate.mine.nu/~oz/screens/sv_ambulance.jpg hittas på min sida har du märkt att texten ovanför registreringskylten är felvänd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
²x°X°x³ Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 vart kan jag ladda hem psp?! skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 www.jasc.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vc freak :D Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 skribb köna modds du gjör kan du inte typ fixa polismortorcyckel skulle va coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 jo visst bra idé ska försöka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vc freak :D Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 tackar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 en ny medic av mig. gjorde den på typ 10 minuter http://ninthgate.mine.nu/~skribb/screens/sjukvardare.gif tanka på min sida Ps. hultan du skulle kunna editera din nyhet Sk*tsnyggt du är grym på mods Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 har du märkt att texten ovanför registreringskylten är felvänd? Har du tänkt på att den ska vara det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Varför skriver man snalubma istället för ambulans? och sen menar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Varför skriver man snalubma istället för ambulans? och sen menar det? har du en ambulans bakom dig så ser du den i backspegeln o då står de ambulans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 har du märkt att texten ovanför registreringskylten är felvänd? det ska va så, det är verklighetstroget... för det blir räyyvänt om man ser det genom backspegelsnm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
²x°X°x³ Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 jo visst bra idé ska försöka skribb håller du på med polis motorcyckeln?! *nyfiken* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 ja men den sket sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts