Goolie Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Finns det nya banor till VC att ladda ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vc freak :D Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Nej... inte en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 jo den här: http://www.feege.de/download/beachpark.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 jo den här: http://www.feege.de/download/beachpark.zip hur läggs bannan till? kommer det upp en ny bro till banan eller ändras hela spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 hur läggs bannan till? kommer det upp en ny bro till banan eller ändras hela spelet? Om du installerar beachpark så kommer den fram på stranden på första ön i form av ett stort sandslott. Det finns inte så mycket att göra där, det är en stor halfpipe och ett par andra hopp. Det är även något annat skit som följer med den modden som kommer upp på andra ön, det är någon stor vägg som kommer fram mitt i en gata, ganska störigt enligt mig. Jag har avinstallerat den modden. Men om du installerar den gör en backup på allt du ändrar om du vill tabort den senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 kolla mina VC stats My Webpage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 kolla mina VC stats My Webpage Varför postar du dom i den här tråden? Det finns en tråd där man kan posta sina stats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts