Valle-Ball Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 :'( hur f*n klarar man MC-gängets uppdrag? har kommit till det där där man ska köra över människor och få poäng.... på under 2 minuter!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 köp vapen och bara skjut nrr allt du ser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 :'( hur f*n klarar man MC-gängets uppdrag? har kommit till det där där man ska köra över människor och få poäng.... på under 2 minuter!!! Varför säger du att du har köpt det till pc??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
taz99 Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 ta o bunkra upp skitmånga bilar utanför klubbensen tar du o köper antingen m4, ruger, chromed shotgun eller spas 12 shotgun sen tar du uppdraget sen e det bara att spränga den första bilen så sprängs alla andra också. då fylls 1/3 av mätaren upp sen e edet bara attt döda allt du ser och att akta sig för snuten. detta funkade perfekt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 jag är inte säker på om ni pratar om uppdraget med chaosmetern. men är det det uppdraget så gör det inte svårare än vad det är. det är bara att skjuta alla människor och bilar. om bilarna tar slut och det inte är så många människor ute så är det bara att skjuta på en vägg eller nått. bara ren skottlossning räknas åxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 eller så skjuter man sönder en bil och står kvar å pepprar på den... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 (redigerad) OK tyvärr använde jag fusk för o klara de men tack så jä*la mycke för hjälpen ändå... ska ta savingen där man ska köra uppdraget PS. skit sjysst att hjälpa mig så jä*ra tacksam BETYG PÅ ER: 5/5 i snällhet Redigerad 14 juni, 2003 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 eller så skjuter man sönder en bil och står kvar å pepprar på den... R* har tagit bort det i PC-versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts