Hultenius Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Okey, här kommer dagens arbete. Har bland annat lekt med kameran och radion (och en massa annat med!). Testa med att ladda ner denna fil och tryck på tabb när ni sitter i en bil = slumpar fram en låt på FEVER 105 (nåja, inte slumpar direkt... men nästan) Följer även med en koordinat-visare som jag har byggt ihop med hjälp av andra diverse sidor/personer. Glöm inte att ta "New Game"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 va e de för kul med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 va e de för kul med det Det är jö Hultenius-mannens första mod ju! Skulle ladda hem den om jag hade haft VC: PC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 va e de för kul med det Nahh, inget speciellt Bara min första SCM-mod, har lärt mig snabbt! Gjorde också en SCM-mod där man byter skin genom att trycka på "Caps Look" Funkar dock inte så bra om man byter skin i en bil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Det skulle väl kunna gå att göra att man trycker på en knapp så färgas bilen om och om man har wanted level så försvinner dom, precis som i pay and spray? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Skulle nog gå ja. Ska testa lite. Det finns dock ett problem, knapparna räcker inte till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Det skulle väl kunna gå att göra att man trycker på en knapp så färgas bilen om och om man har wanted level så försvinner dom, precis som i pay and spray? jupp en kille på gtaforums har gjort en. fast då bildas ett garage runt bilen och det går inte att ta bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
²x°X°x³ Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 en fråga.. den dära "shelby gt 500 Eleanor" e den från "GON IN 60 SECONDS" jag bara undra den påminer mig om den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 jupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 jupp en kille på gtaforums har gjort en. fast då bildas ett garage runt bilen och det går inte att ta bort LOL! Finns nog ett enklare sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Var har du läst det skribb? Hittar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 jag kan leta fram det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 http://www.gtaforums.com/ib/ikonboard.cgi?...ST;f=49;t=99431 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 http://www.gtaforums.com/ib/ikonboard.cgi?...ST;f=49;t=99431 Men är det verkligen ett garage som bildas? Det är inte bara en respray-zon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 nä jag har för mig att det ska vara ett garage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Vilket program kan man använda för att ändra i .scm filer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 nepp, det var bara en respray-zon som skapades. CptHowdy: http://home.no.net/barton57/ViceBuilder013.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Hultenius: Tackar. Är det någon som vet om det är möjligt att skapa ett garage där man kan spara bilar? Det skulle vara kul att tex modda det där stora garaget/bilhuset vid cortez hade sin båt så att man kunde ställa alla sina moddade bilar på samma ställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 nepp, det var bara en respray-zon som skapades. CptHowdy: http://home.no.net/barton57/ViceBuilder013.zip coolt, kan du ta en screen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Hultenius: Tackar. Är det någon som vet om det är möjligt att skapa ett garage där man kan spara bilar? Det skulle vara kul att tex modda det där stora garaget/bilhuset vid cortez hade sin båt så att man kunde ställa alla sina moddade bilar på samma ställe. Det borde gå men det är nog lite mer komplicerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts