paddan Vercetti Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Hej alla GTA experter. Jag undrar om det e sant att man får 4 liv vakter s följer efter en när man klarat 100%. Och var ligger Ocean Beach Mansion. Händer det nått mer kul nä amn klarat 100%. Mvh en GTA-fantast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vc freak :D Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 mm man får en ny T-shirt och 4 livakter livakter e jag inte 100 på men en t-shirt e jag 100 på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Jag har inte hittat livvakterna :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Jag har hört att de sitter inne i Veretti Estate när man har klarat 100%, i det lilla rummet till höger när man går in genom den stora ingången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Kan man få se en blid på t-shirten plz?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload0/tchirt.jpg Det är BTB som har tagit den tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 det finns bara 3 livakter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vc freak :D Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 E dom bra då eller e dom som dom som vandrar runt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 dom är inte så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts