²x°X°x³ Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 jag har img tool och jag hadde tänkt lägga in en bil den här men jag vet inte om man ska replaca den och om jag gör det säger den the file is to big to repace undrar går det att bara adda den i listan utan att replaca?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Du kan döpa om orginal bilen till tex till tex sabreturORGINAL.txd och sabreturORGINAL.dff eller något liknande. Sen är det bara att adda dom nya filerna. Eller så kan du nog välja delete på dom filerna du vill ersätta, men om du gör som jag skrev nyss så kan du få tillbaka orginal bilarna om du skulle vilja det sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
²x°X°x³ Skrivet 11 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Du kan döpa om orginal bilen till tex till tex sabreturORGINAL.txd och sabreturORGINAL.dff eller något liknande. Sen är det bara att adda dom nya filerna. Eller så kan du nog välja delete på dom filerna du vill ersätta, men om du gör som jag skrev nyss så kan du få tillbaka orginal bilarna om du skulle vilja det sen. ok tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts