drutttenskills Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Jag behöver hjäp med James bond nightfire. banan höföräderi jag undrar hur man klarar det där när man står på hissen och den bara faller ner åt. ska man använda telefånen om man ska hur ska man då använda den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Jag behöver hjäp med James bond nightfire. banan höföräderi jag undrar hur man klarar det där när man står på hissen och den bara faller ner åt. ska man använda telefånen om man ska hur ska man då använda den Till PC eller konsoll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 man ska skjuta lasern på minorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 andvänd telefonen om det är den som skjuter iväg en lina, jag kommer inte ihåg om det var den. Sikta på lampan som sitter i gångbron mittemot hissen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 andvänd telefonen om det är den som skjuter iväg en lina, jag kommer inte ihåg om det var den. Sikta på lampan som sitter i gångbron mittemot hissen. Det är faktist en krok.. bron som är över en har ett trasigt fönster så man ser kroken i taket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 pratar ni om PC eller konsol? känner inte riktigt igen de där fast jag klarat ut de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 pratar ni om PC eller konsol? känner inte riktigt igen de där fast jag klarat ut de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts