²x°X°x³ Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 vart kan jag hitta VC TDX tool jag vill adda en naken strippa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
²x°X°x³ Skrivet 11 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 vart kan jag hitta VC TDX tool jag vill adda en naken strippa jag mena VC TXD förstors Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 på gtasajten... här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 på gtasajten... här! Den TXD editorn funkar inte. testa www.codenamevicecity.co.uk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
²x°X°x³ Skrivet 11 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 ok tack grabbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Här finns det. När ni letar efter tools och bilar mm kolla på GTA3.net, dom har typ allting och det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Här finns det. När ni letar efter tools och bilar mm kolla på GTA3.net, dom har typ allting och det funkar. jag ladda de ner den men så kommer det fram:Det går inte att hitta procedurstartadressen MakeCriticalSectionGlobal i DLL-filen KERNEL32.dll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 nu funkar den men vart ligger taxi.dff och taxi.txd vilken fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Dom ligger i gta3.img. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts