Antonetti Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 ser ni inte att kärringen e skit muskulös och stora bröst.. det e nog ingen skillnad på nútiden och dåtiden isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Eee...tycker inte det är så bra grafik (:!!! Jag har Rainbow Six 3: Raven Shield...skit bra grafik! Unreal 2 har också skit snygg grafik. Need For speed: HP 2 har de finaste bilarna jag har sett i spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
²x°X°x³ Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 hehe och jag som har xbox (:!!! ska testa det när komemr det?! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
²x°X°x³ Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 kolla det här spelet typ som gta eller getaway (:!!!spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 kolla det här spelet typ som gta eller getaway (:!!!spelet Wow! (:!!! Man kan ju hoppa som i Max Payne och Enter the Matrix Och det kommer till PS2 (tur) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Wow! Man kan ju hoppa som i Max Payne och Enter the Matrix Och det kommer till PS2 (tur) om ni kollar runt lite i offtopic forumet så ser ni en tråd vid namn ''True Crime''.... där är en topic om spelet (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 om ni kollar runt lite i offtopic forumet så ser ni en tråd vid namn ''True Crime''.... där är en topic om spelet (:!!! Hoppsan... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Eee...tycker inte det är så bra grafik (:!!! Jag har Rainbow Six 3: Raven Shield...skit bra grafik! Unreal 2 har också skit snygg grafik. Need For speed: HP 2 har de finaste bilarna jag har sett i spel... För att "banan" är så stor är ju grafiken Skit bra! Men om det bara är små banor (tex. på raven shield) så kan man ju göra mycket bättre grafik utan att lägga det på 5000000000 skivor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimTim Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 (redigerad) Jag hittade en Sk*tbra trailer...Ingame trailer...Där får ni se hur bra spelet verkligen är...Det är mov formatet, går asså bara att öppna i quick time...Men alla bör se den för den bevisar hur bra spelet är! (:!!! ftp://ftp.ngz-network.de/pub/hostings/lio...3_2002_high.zip Klicka på länken för att ladda ner den... Redigerad 13 juni, 2003 av SlimTim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimTim Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Här e en länk till ett forum som bara handlar om spelet, för extra info! http://boards.lionhead.com/forumdisplay.php?forumid=37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 För att "banan" är så stor är ju grafiken Skit bra! Men om det bara är små banor (tex. på raven shield) så kan man ju göra mycket bättre grafik utan att lägga det på 5000000000 skivor! Okej då...Morrowind...skit stort och ganska bra grafik (speciellt på vattnet) bilder: http://www.3dgamers.com/screenshots/games/...s/es3morrowind/ Finns inga bra bilder på vattnet men skuggor speglar sig i det och det är så snyggt och realistiskt (beror dock på vilket grafikkort man har...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 (redigerad) Här e en länk till ett forum som bara handlar om spelet, för extra info! http://boards.lionhead.com/forumdisplay.php?forumid=37 oj...efter att ha sett den filmen ser faktiskt grafiken ganska ok ut OJOJOJ..kolla in den här graiken :http://www.3dgamers.com/screenshots/games/farcry/ skit snygga öar! Redigerad 13 juni, 2003 av Pain To ThE MaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimTim Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Till vilken konsoll kommer far cry? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
²x°X°x³ Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Jag hittade en Sk*tbra trailer...Ingame trailer...Där får ni se hur bra spelet verkligen är...Det är mov formatet, går asså bara att öppna i quick time...Men alla bör se den för den bevisar hur bra spelet är! ftp://ftp.ngz-network.de/pub/hostings/lio...3_2002_high.zip Klicka på länken för att ladda ner den... funkar inte för mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimTim Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Men du måste ju öppna den i quick time 6.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Såg trailern nu. Värkar collt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Men du måste ju öppna den i quick time 6.0 hehe....jag öppnade den i winamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 kolla på grafiken till EVE:THE SECUND GENESIS...... grymt mycket bättre grafik och otrolikt mycket spel yta.... Exakt. EVE det snyggaste rymd spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
²x°X°x³ Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 här är en riktigt grym trailer om ni inte har sätt den redan trailern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts