BigBear Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 du gav mig en bra idé, jag ska nog fixa så att likbilen o stretch åker omkring på gatorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Men hur installerar jag det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Finns de nå sätt att lägga till bilar i trafiken utan att ersätta andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 du gav mig en bra idé, jag ska nog fixa så att likbilen o stretch åker omkring på gatorna Men det är ju det som GTA3 freak har fixat. Det är det den här tråden handlar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Finns de nå sätt att lägga till bilar i trafiken utan att ersätta andra? Jepp det går att lägga till 3 bilar utan att ersätta någon, men det är ganska krångligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 (redigerad) Men hur installerar jag det? Läs readme:n Finns de nå sätt att lägga till bilar i trafiken utan att ersätta andra? Ja i min mod läggs dom bilarna ut i trafiken utan att några nuvarande försvinner. Redigerad 14 juni, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 (redigerad) Men det är ju det som GTA3 freak har fixat. Det är det den här tråden handlar om. jo, men jag ska göra så att BARA dom åker på gatorna *edit inte bara dom men +dom Redigerad 14 juni, 2003 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Ja i min mod läggs dom bilarna ut i trafiken utan att några nuvarande försvinner. hur har du då gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Ändrat lite i default. PM:a mig om du vill veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Ändrat lite i default. PM:a mig om du vill veta. Värst vad du är hemlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts