GTA3 freak Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Fixade ihop en liten mod för dom som vill ha ovanliga bilar vanliga. Dessa bilar kommer nu att köra på vägen: Lovefist limon Likbilen(vet inte vad namnet är) Stretch Mr Whoopee Deluxo Sandking Sabre Turbo Hotring racer #1 och #2 Blood ring banger(?) #1 och #2 Zeebra Taxi Tanka HÄR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Fixade ihop en liten mod för dom som vill ha ovanliga bilar vanliga. Dessa bilar kommer nu att köra på vägen: Lovefist limon Likbilen(vet inte vad namnet är) Stretch Mr Whoopee Deluxo Sandking Sabre Turbo Hotring racer #1 och #2 Blood ring banger(?) #1 och #2 Zeebra Taxi Tanka HÄR! mm det vasr bra men synd bar ttt du inte hade med te.x den svarta vodoon och den silvriga pcj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 (redigerad) Men det är ingen speciell bil utan bara färgen. Jag kan göra så att alla voodoo's blir svarta och alla pcj's silvriga. *Edit* Varför vill man ha en silvrig eller svart om dom finns överallt? *Edit2* Förutom att det kanske är snyggare? Redigerad 11 juni, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Men det är ingen speciell bil utan bara färgen. Jag kan göra så att alla voodoo's blir svarta och alla pcj's silvriga. ja det har du rätt i men det vore inte så kul om alla var i samma bara så att några kunde vara det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 BRA FREAK!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 ja det har du rätt i men det vore inte så kul om alla var i samma bara så att några kunde vara det iaf Ja det kan man också fixa. PLAYER: TACK!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 BRA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Men det är ingen speciell bil utan bara färgen. Jag kan göra så att alla voodoo's blir svarta och alla pcj's silvriga. *Edit* Varför vill man ha en silvrig eller svart om dom finns överallt? *Edit2* Förutom att det kanske är snyggare? nej alltså dom kör inte alls bara på vissa uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 BRA!! Tack! nej alltså dom kör inte alls bara på vissa uppdrag Aha ok men det är ändå ingen skillnad i dff filen så det är i princip samma fordon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Vilka ändringar är det du har gjort i default.ide? Jag har inte sån stor lust att byta ut min default.ide för jag har moddat en hel del bilar. Förresten cool mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 cool *tankar hem* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Vilka ändringar är det du har gjort i default.ide? Jag har inte sån stor lust att byta ut min default.ide för jag har moddat en hel del bilar. Förresten cool mod. Hmm vill du allt veta va? boss och wild_hawk: Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Hmm vill du allt veta va? boss och wild_hawk: Tack! Jag löste det själv igår, det va inte så komplicerat. Men jag har aldrig hittat likbilen, är det någon som vet vart den brukar hållatill? Fast det går nog att ändra vart den åker också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Nej inte så koplicerat när man vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Menar du att dom där bilarna kör oftare på vägarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Menar du att dom där bilarna kör oftare på vägarna? Ja dom kör runt som vilken vanlig bil som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Bra!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts