_-MadeMaN-_ Skrivet 15 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2002 Vart får man båten ifrån har aldrig sett den den ska finnas i vice city staden. Är den i ett uppdrag eller.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2002 Du kan bara köra båten själv om du laddar ner en mod, båten finns ingenstans på banorna förutom i två uppdrag fast där kan du inte ta dem. Ladda ner min egen båt-mod till GTA så får du en båt på varje bana, modden finns på min GTA-sajt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2002 Tack ARVID Nu blir jag Glad:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2002 Tack ARVID Nu blir jag Glad:) Va bra, om du skulle få upp ett felmeddelande när du går in i båten så är det inte jag som gjort nåt fel i modden utan felet ligger i själva båten. *Edit* Felmeddelandet kan komma om polisen försöker busta dig men då måste du köra upp på land med båten först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2002 Har laggt in det nu ska testa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Du kan bara köra båten själv om du laddar ner en mod, båten finns ingenstans på banorna förutom i två uppdrag fast där kan du inte ta dem. Ladda ner min egen båt-mod till GTA så får du en båt på varje bana, modden finns på min GTA-sajt. det är skit kul att köra båten i gta..men jag gillar det mestr i gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts