Cjh Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Hur gjör man en gta mp server eller joinar hjälp mig snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Hur gjör man en gta mp server eller joinar hjälp mig snälla man ska skriva in ip:t i den lilla rutan som kommer upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cjh Skrivet 11 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 villken sen om du kan ge mig ett ip eller nåt så e du snäll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 villken sen om du kan ge mig ett ip eller nåt så e du snäll jag kör inte GTA mp... så jag kan inget ip....rutan kommer upp i vänstra hörnet (sen är det lättare om du sätter , ! . efter en mening!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cjh Skrivet 11 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 ja ja ja e inte bra på sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts