Strangeland Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 (redigerad) Jag har fixat så att man kan köra med bloodring bilarna vart man vill istället för bara i bloodring racet. http://medlem.spray.se/strange666/Bloodrings.jpg Detta är min första mod till VC och jag vart ganska nöjd, det är bara nån liten bugg med taket. Redigerad 14 juni, 2003 av CptHowdy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 e de bara jag, eller står de inte 1 eller 2 bloodring utanför hyman stadium? när man tittar på de, så vid den vänstra trappan... kanske va hotring, men ja e nästan säker på att bloodring står där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Bra första mod!!! Fast jag vet hur man kan få ut dom på gatan utan att ersätta någon annan bil. Ska nog göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 11 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Det va nån som skrev i en annan tråd att man kunde fixa fram dom med ett trainer programm, så min mod va kanske lite onödig. Men men det va iallafall kul att modda lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 e de bara jag, eller står de inte 1 eller 2 bloodring utanför hyman stadium? när man tittar på de, så vid den vänstra trappan... kanske va hotring, men ja e nästan säker på att bloodring står där.. w0rd.. Båda bilarna står utanför Hyman Stadium hela tiden.. om man tar en och åker där ifrån så kommer det en ny.. Det finns två där hela tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Jag har aldrig sett dom där, men dom kanske bara är där ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 fint för att va första gångnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Jag har aldrig sett dom där, men dom kanske bara är där ibland. dom står lite gömda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 dom står lite gömda Man kanske måste klara nån viss tid i racet? Jag har bara klarat 2 min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Man kan ju få fram om man gör en kod.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Man kan ju få fram om man gör en kod.... Om du kollar lite högre upp så ser du att vi redan vet det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts