Arman Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 (redigerad) Vet någon hur man lägger in en egen ikon på sin hemsida som: www.mysmilies.com För att jag vill inte ha Internet Explorer ikonen! Redigerad 11 juni, 2003 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 <link rel='shortcut icon' href='bilder/favicon.ico'> Ikonen MÅSTE heta favicon.ico! Ja har för mig att IE inte gör den mindre om den är större än vanligt så gör i samma size som IE-ikonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 vilken ikon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Om jag förstår det rätt så är det den brevid adressen till hemsidan. Alltså uppe i adressfältet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Om jag förstår det rätt så är det den brevid adressen till hemsidan. Alltså uppe i adressfältet. och under mina favoriter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Kolla denna sida. Rätt enkelt förklarat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 eller bara Favicon.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts