fst0202 Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 jag vet nästan ingenting om copyrights och sådant. men jag har en fråga. Om jag tar screenshots ur gta vice city, är de mina då och får jag använda dem hur som helst? får jag använda vice city logon och mixa den med ett screenshot för att göra bakgrundsbilder? om det är någon som kan sånt här så snälla svara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 (redigerad) Om du tar egna bilder från Vice City så är det ditt, men då blir det för privatbruk (alltså, du får inte sälja bilderna). Att kopiera den officiella loggan från Rockstar Games är olagligt, men ett straff brukar inte hända någon. Om du kopierar och gör en till dig själv som inte ska visas för andra är ok. Det är många som bryter mot lagen, för att det är svårt att bli "tagen". Redigerad 11 juni, 2003 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts