Misterwhoopee Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Frågan på GTASajten börjar kännas lite mossig tycker jag..."Tänker du köpa PC-versionen av Vice City?" Funderat på att undersöka något fäskare? En bagatell, jag vet men frågan har ju vart där väldigt länge nu... Förresten, varför kan man rösta flera gånger för? man ska väl bara kunna rösta en gång eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Vet, men jag är inte klar med det systemet än () så jag måste bygga klart det först. Det ser finnt ut på utsidan men på insidan är det inget vidare... Har du coockies aktiverat? Om inte så aktivera det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Frågan på GTASajten börjar kännas lite mossig tycker jag..."Tänker du köpa PC-versionen av Vice City?" Funderat på att undersöka något fäskare? En bagatell, jag vet men frågan har ju vart där väldigt länge nu... Förresten, varför kan man rösta flera gånger för? man ska väl bara kunna rösta en gång eller? Det är bara att rensa cookies så kan man rösta igen och du brukar rensa dina cookies ganska ofta om jag inte minns fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Det är bara att rensa cookies så kan man rösta igen och du brukar rensa dina cookies ganska ofta om jag inte minns fel... man kan ändå, även om man inte rensat cookies Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts