Black Knight Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Min kompis köpte precis Vice City. Han har en bra dator: P4 2,8 Ghz 1024Mb Ram Geforce Fx Han ska inte ha problem med spelet men när han spelar det så flippar alla bilar och byggnader. Bilarna & byggnaderna ser helt kraschade ut. Jag installerade polygon patchen men det fixade inte sig.. hur ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 så hade en polare till mig fått också vill också ha hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Alla med Geforce FX måste installera patchen... och den ska fungera? Är du säker på att du installerade patchen rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 11 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Alla med Geforce FX måste installera patchen... och den ska fungera? Är du säker på att du installerade patchen rätt? jepp! det är jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 11 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Men någon måste vet a hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts