Tobiasja8 Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Hej! Min dator är så dum, jag kan inte längre installera program från Lägg till/Ta bort program i Kontrollpanelen Jag använder Winows ME Det står att jag ska sätta i en CD-Skiva i E, min cdromenhet, den här cd,n är det: E:\V1456V-WW\WINME Vilken CD är det?? Och jag har prövat att installera en startdiskett att sätta i när det kommer upp, men det står: E:\V1456V-WW\WINME då med när jag ska installera en startdiskett! Snälla vad ska jag göra, jag måste få programmen installerade, och jag har bara en återinstallationscd, den funkar inte heller där! Inget funkar! Jag kör på en Windows 95 och när datorn startar så har jag prövat med att sätta i disketten och cd:n! Och installera om på det sättet, men det har inte funkat! Så hur gör jag?? Snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobiasja8 Skrivet 11 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Hallå????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Hallå????? tjenixen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 tjenixen! moha on topic: det är Me skivan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts