Hultenius Skrivet 11 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 nej, tyvärr är inte så lätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 (redigerad) Nej jag märkte också det när jag provade. men kanske om man kompinerar eller sätter taxi överallt. Redigerad 11 juni, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wonderbaum Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Testa att byta ut den här koden 191, pcj600, pcj600, bike, BIKE, PCJ600, bikes, motorbike, 10, 7, 0, 16, 0.67 i default.ide till 191, pcj600, pcj600, bike, BIKE, PCJ600, bikes, taxi, 10, 7, 0, 16, 0.67 För att få taxi boost på PCJ:n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spacepig Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 om ni vill Ändra i EXE filer så kan ni ju andvända Reshacker //spacepig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Jag tror inte man får ändra i .exe filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 prova att göra om voodoo den e de ju sån gungning på från början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 skulle nån ge mig american.gxt backupen har försvunit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrick Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 var laddar man ner programet så man kan ändra moddar te:x bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 www.zmodeler.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MytenAnton Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 När ja satt o trimmade lite bilar oså i car stat ed så gjorde ja nått på cometen.. så den inte hade hjul och när man satte sej i den så började motorhuven,framrutan,bakluckan snurra precis som på en heli.. men sen så gick de inge vidare.. de gick ej att lyfta!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 du får väl lära dig att ändra i exe filer då dekomplimera med en dekodare, fast du måste kunna programmera HEX och assembler, eller kanske bara vad assembler, eller kan ske bara hex, jaja, väldigt svårt iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts