Lance Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 hur gammal ska man vara för att få köpa GTA VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 det räcker med en sån här topic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 de bör egentligen föräldrarna bestäma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 kariva har rätt föräldrarna borde bestämma fast enligt mig ska man vara 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 3! Men varför har du med 16? 15 brukar vara "standard". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 11 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 3! Men varför har du med 16? 15 brukar vara "standard". det är peggi som har dom olika åldersgrupperna (http://www.pegi.info)...det kommer vara på nästan alla spel...där är det 16 å 12 åså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 12 för jag är 12!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Jag tycker att man ska ha fyllt 13, då är man "mogen" för att spela Vc... já menar, om man är för liten kan man ju få in i huvve att de ä så där i verkligheten...ni fattar?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Jag tycker att man ska ha fyllt 13, då är man "mogen" för att spela Vc... já menar, om man är för liten kan man ju få in i huvve att de ä så där i verkligheten...ni fattar?! Nä 3 blir bra tycker jag!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts