Lance Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 ska man vara om man ska köpa GTA VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 som man tycker själv? eller så det är? Det är ju 18 års gräns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 man ska få köpa det i vilken ålder som helst... Men man ska bara få spela det om man är 18 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Jag tycker 15.. Det är ju nästan bara ungdomar runt 15 som spelar det ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Jag tycker 15.. Det är ju nästan bara ungdomar runt 15 som spelar det ändå.. alla jag känner som är runt 15, vet inte ens vad gta är förnågot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 föräldrarna bör egentligen bestäma det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 alla jag känner som är runt 15, vet inte ens vad gta är förnågot! Du har efterblivna kompisar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maden Las Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Jag va 12 när jag köpte de, men de gick ju bra, dom sa inget om åldersgräns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 15 är ok... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Jag tycker faktiskt man ska vara 18 för att få köpa VC (och, nej. Det beror inte på att jag just fyllde...). Spelet innehåller våld, sex, svordomar, mm och föräldrar har ansvar för sina barn tills de blir 18 år. Att man sen får spela VC om man är under 18 är självklart, bara föräldrarna godkänner det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Jag tycker faktiskt man ska vara 18 för att få köpa VC (och, nej. Det beror inte på att jag just fyllde...). Spelet innehåller våld, sex, svordomar, mm och föräldrar har ansvar för sina barn tills de blir 18 år. Att man sen får spela VC om man är under 18 är självklart, bara föräldrarna godkänner det... precis... självklart vill väl många att gränsen ska gå vid 5 år men man måste ju tänka på hur spelet är också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Jag tycker faktiskt man ska vara 18 för att få köpa VC (och, nej. Det beror inte på att jag just fyllde...). Spelet innehåller våld, sex, svordomar, mm och föräldrar har ansvar för sina barn tills de blir 18 år. Att man sen får spela VC om man är under 18 är självklart, bara föräldrarna godkänner det... Tänkte inte på det... Men visst.. det stämmer det du säger.. Om ens föreldrar vet vad det är dom köper till sina barn tycker jag inte det ska vara något fel med det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Man bör vara 15 för att spela det men om man får föräldrarnas godkännande så får man va yngre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jimmy.gta.vc Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 man behöver vara runt arton för att ta maxglädje ur spelet, då yngre tonåringar förmodligen inte märker alla 80tals-anspelningar som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 man behöver vara runt arton för att ta maxglädje ur spelet, då yngre tonåringar förmodligen inte märker alla 80tals-anspelningar som finns. jojo.. men ja tror de som spelar vc mest är nog 15 åringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts