Mawe Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 de står de på statusen... jag har 0 av 15... har inte luskat ut vad de kan va.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 de står de på statusen... jag har 0 av 15... har inte luskat ut vad de kan va.. man ska råna 15 affärer, ställ dig nära han som står i kassan och sikta på honom, sen ger han dig pengar och du får en polis efter dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 man ska råna 15 affärer, ställ dig nära han som står i kassan och sikta på honom, sen ger han dig pengar och du får en polis efter dig. om man rånar 15 affärer får man något ut av det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 för att klara spelet så måste man råna alla 15 affärerna, det enda man får av att råna dem är % tror jag, jag har inte rånat alla än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts