Black Knight Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 hahah! Jag klarade uppdraget där man ska spränga en byggnad med en liten helikopter!! UTAN FUSK!! YeeeeY! Orkade nästan inte spela klart när jag var på det svåra uppdraget men jag fick ett tips av en polare, först tog jag helikoptern och dödade alla i byggnaden sedan började jag planta bomberna!!! =) Nu kan jag spela vidare!! wooo hooo! Vice City Rox! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Den banan är jobbig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Den där banan är martyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Jag tyckte den var svinkul och väldigt lätt. Njae, inte i början då man inte kände till knapparna, men efter lite finjusteringar så var det rätt lätt... hursomhelst så var det ett kul uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mawe Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 jag klarade uppdraget när det var en sekund kvar... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toffe Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Jag höll på att ge upp. Men efter ett tag så gav jag mig f*n på att jag skulle klara av det, så tillslut gjorde jag det. Men det var ganska länge sen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 ja klarade de ochså kanska lätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Jag harf fastnat på d uppdraget nu men om jag skulle klara det så fan va gött! Men ja har bara försökt några gånger för jag ser det som omöjligt.. Men måste man klara det för att komma vidare i spelet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 jaaaaaaaaaaaaaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Den där banan är martyr. W0RD jag höll på med det uppdraget i typ en vecka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 (redigerad) de uppdraget testade jag hos en kompis å då va de svårt. Men när ja spelade hemma hos mig sen klarade ja de på första försöke Men de va kul!! Redigerad 10 juni, 2003 av Kung_Jiwer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Hehe.. fattar inte problemet de flesta verkar ha med den alltså! Jag anser mig inte vara bra, jag anser mig vara typ medelmåttig.. jag klarade det uppdraget efter tre eller fyra försök och då hade jag inte listat ut att man kunde få helikoptern att köra frammåt! Jag hade missat det där med numpad 9 och körde uppdraget genom att flyga åt sidan och snurra runt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fr0zt_raz0r Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 hahah! Jag klarade uppdraget där man ska spränga en byggnad med en liten helikopter!! UTAN FUSK!! YeeeeY! Orkade nästan inte spela klart när jag var på det svåra uppdraget men jag fick ett tips av en polare, först tog jag helikoptern och dödade alla i byggnaden sedan började jag planta bomberna!!! =) Nu kan jag spela vidare!! wooo hooo! Vice City Rox! F*n den var ju enkel, och skitkul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts