MetoC7 Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Vilket är erat record??? Mitt är 10. Om ni inte vet va det är så är det en badboll på "Starfish island" i polen utan vatten titta med helicopten så går den inte att missa i polen finns en badboll om ni sjuter på den åker den up i luften eller så går man på den då flyger den up sen står man under skugan så att den kommer på huvåt sen när den stutsar så kommer det röda sifror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 85! Satsade på 100.. men efter att ha tappat den vid 85:an orkar man inte igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 11 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Har du det på ps2 eller data? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 data såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 data såklart Kan man få ett ss på det? Mitt rekord är 27, men jag har inte precis stått och försökt slå det rekordet igen precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Jag tog ingen screen save på det, men jag kan ju flytta upp statsen till den där status-sidan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 11 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Jag tog ingen screen save på det, men jag kan ju flytta upp statsen till den där status-sidan.. Man ser ju den på staten VC också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Ok här e mina stats: http://xe.homelinux.net/vice/index.php?f=elgato Men jag har antingen ljugit eller så har jag glömt save'a efter 85:an tror jag kom ihåg fel.. men det är ju inte helt illa med uppies ialfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 min är 73 ggn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts