megawatti Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 jag undrar hur man ändrar bilarana i vc alltså modellen måste man ha något annat program en Zanoza Modeler? är det i gta3.img bilarna finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 jag undrar hur man ändrar bilarana i vc alltså modellen måste man ha något annat program en Zanoza Modeler? är det i gta3.img bilarna finns? Du kan titta i topicen "HUR GÖR MAN zModeler". För Zanoza Modeler och zModeler är väl samma sak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Du kan titta i topicen "HUR GÖR MAN zModeler". För Zanoza Modeler och zModeler är väl samma sak? om det inte va Zmodeler han menade...han kanske skrev fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 om det inte va Zmodeler han menade...han kanske skrev fel... zModeler är en förkortning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 zModeler är en förkortning (:!!! ok...det visste inte jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 ok...det visste inte jag... men vem e de som kan Zmodeler da?? ja skulle velja lära mig (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 ja nu kan jag zmodeller f#n vad lätt det är när man vet..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 ja nu kan jag zmodeller f#n vad lätt det är när man vet..... kan du berätta hur man gör?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 ja nu kan jag zmodeller f#n vad lätt det är när man vet..... Hur lärde du dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 testa.... jo men du kan ju börja göra en enkel bil gör först en fyrkant sen fins det et värktyg upe i vänstra hörnet med det kan du dra ut och forma objektet hur du vill och om punkterna inte räker så gör bara ett till object. mer får ni lista ut skälva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 testa.... jo men du kan ju börja göra en enkel bil gör först en fyrkant sen fins det et värktyg upe i vänstra hörnet med det kan du dra ut och forma objektet hur du vill och om punkterna inte räker så gör bara ett till object. mer får ni lista ut skälva vilket verktyg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Fan vad coolt! Jag börjar också lära mig zmodeler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 vilket verktyg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 det ser ut typ som en kub de finns 2 eller 3 st i vänstra hörnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 (redigerad) ja, har testat dom... men det vill inte funka. jag frå framm massa röda punkter, men det går inte dra i dom Redigerad 13 juni, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Jag fick bara ihop 3 "väggar". Sen funakde det inte att göra mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 jo men du måst gör så objecten blir blå når du tar pilen över dom jag kan inte riktigt bäreta men jag kan skriva en kurs på zmodeller senara när jag lärt mig lite mer. jag kan bara jöra karossen och inte ine hålet så jag gör en kurs senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts