fst0202 Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 finns det inga tårgasbomber i gta vice city PC??? är det bara på ps2:an?svara snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Nej dom tog bort det i PC versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Nej de finns det inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 varför tog dom bort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 varför tog dom bort det? Det finns ingen riktig orsak, bara nåt rockstar fick för sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
elit Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Min tolking varför R* tog bort till PC är: - Rök gräver väldigt mkt grafik ifall det ska vara snyggt! Alltså spelet skulle inte gå att spela på de äldre datorerna - Till PS2 kunde dom anpassa det pga alla har samma hårdvara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 10 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 men rökbomber används av polisen när man gör bankrånet! för mig hackar det lite då men eftersom de finns då borde man ju få använda dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Dom kanske tog bort dom för att dom är helt onödiga och riktigt tråkiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 11 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 är de tråkiga? jag har inte testat dem så jag vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 (redigerad) jag använde viceTXD och öppnade gta3.img! där fanns de texturer till gasgranaten, och en sån där bild som visas i hörnet när man använder den. om den inte finns på dator borde dom ju ha tagit bort gasgranaten helt. *edit* man kanske får den när man har klarat spelet till 100%? Redigerad 11 juni, 2003 av HardPaty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Nej det kan man inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts