ando11 Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 vart ligger sunshine autos (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 på väg mot flygplatsen.. fast du ska svänga höger innan vägen till flygplatsen om du kör in i söder.-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ando11 Skrivet 10 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 på väg mot flygplatsen.. fast du ska svänga höger innan vägen till flygplatsen om du kör in i söder.-. tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Hittade du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ando11 Skrivet 10 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 hur mycket kostar det då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Kommer inte ihåg men jag tror att det var 50.000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 hur mycket kostar det då?? 50 000:- (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Då hade jag rätt!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ando11 Skrivet 10 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 vad är det för uppdrag?? och hur mycket får man betalt ungefär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Det finns 4 listor där du ska samla bilar + att det finns några race som du skan köra. För varje lista som du klarar så får du penga och en ny special bil. I racen får du en massa pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Var finns listorna!!?!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Om du kollar där nere bakom sunshine autos så finns det ett garage med en lista till höger om dörren. Det ligger även en pay and spray där nere fast garaget där man ska samla bilar till ligger på samma sida fast längst bort åt andra hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DR_83 Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 försöker inte ens folk hitta sakerna själv? vad är det roliga med att fråga alla sånna här simpla frågor...testa sjävla för *** Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 försöker inte ens folk hitta sakerna själv? vad är det roliga med att fråga alla sånna här simpla frågor...testa sjävla för *** Skriv inget om du bara skriver onödiga topicar vad hjälper det honom att du säger att han ska göra det skälv det var ju inte det som va frågan om nån skulle fråga "Hej skulle nån kunna skriva en onödig topic om att jag ska klara hela spelet utan hjälp?". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DR_83 Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 sådär nu skrev du nyss ett onödigt inlägg så då skriver jag ett till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 sådär nu skrev du nyss ett onödigt inlägg så då skriver jag ett till Hur barnslig är du egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DR_83 Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 frågar du mig det när du är 13 år och har en stor skylt som det står curly på som signatur har nu förstått att dom flesta här är mellan 11-15 år så kanske inte ska klandra er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 frågar du mig det när du är 13 år och har en stor skylt som det står curly på som signatur har nu förstått att dom flesta här är mellan 11-15 år så kanske inte ska klandra er man kan inte tro att du är 20 med tanke på ditt betende Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DR_83 Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 ok <- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ando11 Skrivet 11 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 ok <- tack så mycket!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts