Jodan Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Hej,¨. Antingen är de mega bugg eller så äre fel på min dator.. har en AMD XP 2 ghz 512 mb ddr ram GF ti 4600 och ofta händer de att ALLA detaljer på vägen och väggarna försvinner och allt blir suddigt och helt mysko.. nån som har samma problem eller vet hur mnan tar bort ? Mvh/Jimmy (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Kolla på gtasajten, där har du nån patch som kanske fixar dina problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Hej,¨. Antingen är de mega bugg eller så äre fel på min dator.. har en AMD XP 2 ghz 512 mb ddr ram GF ti 4600 och ofta händer de att ALLA detaljer på vägen och väggarna försvinner och allt blir suddigt och helt mysko.. nån som har samma problem eller vet hur mnan tar bort ? Mvh/Jimmy Det blir så ibland,, hänt för mig me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Samma sak hände för mig alldeles nyss när jag satt och spela. Jag har setat och kört VC i en j*vla massa timmar men det har aldrig hänt förut. Så nyss vart det så men det försvann efter ca 1 minut, skit skumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Det är begränsningarna i grafikmotorn som gör att det blir sådär.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Testa med att slå på "frame limiter" om du inte redan har gjort det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts