mr.lindmark Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Har hört att man kan våldta och sättapå horor hur gör man det isonnafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 tror du verkligen att nån skulle göra ett spel där man våldtar folk? nenenenne! man kan iaf ligga med dem, då går man in i en bil, ställer sig brevid en hora och väntar tills hon går in i bilen. sen åker man till en lugn plats, och då börjar bilen gunga. när ni är klara, gå ut ur bilen och mörda henne så att du får tillbaka pengarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 hehe våldta! det skulle vara roligt (:!!! SkOjA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr.lindmark Skrivet 10 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 bara hört att man kunde det men tvivlade lite på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DR_83 Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 tja...varför inte...är det mer accepterat att döda nån med en hammare alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Du hämtar upp en hora, åkr till en plats där inga folk finns, Tada! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Det går inte att hämta upp dom med en polisbil eller med motorcykel så att du inte provar det. man ska nog ha en ganska fin bil tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 man ska nog ha en ganska fin bil tror jag. Spelar ingen roll........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Det funkar inte för mig.. dom bara tittar lite misstänksamt på mig, och går sedan därifrån. snyft :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Spelar ingen roll........ jo! dom kollar på bilarna innan dom går in!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Det funkar inte för mig.. dom bara tittar lite misstänksamt på mig, och går sedan därifrån. snyft :'( alla är inte intresserade....du får försöka igen OBS! ANVÄND EN FIN BIL OBS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts