Arman Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Jag hade tänkt att varje månad informera er om en eller flera filmer som kommer på TV. Ni kan också diskuttera de kommande filmerna. När den sista filmen i topicen har visats kommer en ny topic med nya filmer. ¤ = Värdelös! @ = Bra! @@ = Väl bra! @@@ = Mycket bra! BILD SAKNAS Titel: Jönsonligans största kupp Genre: Komedi Kanal: SVT1 Tid: 20.00 torsdag den 12 juni Sammanfattning: @ - Svensk klassiker men en mycket seg film! Titel: Jeanne d'Arc Genre: Drama Kanal: ZTV Tid: 21.00 torsdag den 12 juni Sammanfattning: @@@ - Den sanna historien om Jeanne d'Arc. Bra film! Titel: Rush Hour Genre: Action/komedi Kanal: SVT1 Tid: 21.00 fredag den 13 juni Sammanfattning: @@@ - Rolig och en massa stunts. En typisk Jackie Chan-film. Bra! http://www.bbc.co.uk/wiltshire/competitions/images/et300.jpg Titel: E.T - Extra Terrestrial Genre: Drama Kanal: TV4 Tid: 21.00 lördag den 14 juni Sammanfattning: @@@ - En mycket bra gjord film för att vara en 80-talare. Steven Spielbergs mästerverk! Titel: Magnolia Genre: Drama Kanal: Kanal 5 Tid: 21.00 lördag den 14 juni Sammanfattning: @@@ - Bra story, men jag tyckte den var tråkig när jag såg den! OBS: Sidan kan uppdateras! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 RUSH HOUER Fredagen är räddad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts