_Neo_ Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Om man gör pansarvagn koden och vänder det där siktet så att det siktar bakåt.Sedan gör du flyg koden och flyger rakt fram och siktar bakåt samtidigt som du skjuter.Då flyger man typ över hela spelet man flyger t.o.m högre än helekoptern! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Om man gör pansarvagn koden och vänder det där siktet så att det siktar bakåt.Sedan gör du flyg koden och flyger rakt fram och siktar bakåt samtidigt som du skjuter.Då flyger man typ över hela spelet man flyger t.o.m högre än helekoptern! (:!!! det vet nog redan många om.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 det visste jag att man kunde göra under GTAIII tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Om man gör pansarvagn koden och vänder det där siktet så att det siktar bakåt.Sedan gör du flyg koden och flyger rakt fram och siktar bakåt samtidigt som du skjuter.Då flyger man typ över hela spelet man flyger t.o.m högre än helekoptern! (:!!! Hur gör man för att komma så högt. När jag testar så flyger jag några meter sen åker den ner igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 10 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Du måste skjuta hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts