Tarzan Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Jag har problem med 2 rampage, en är vid bredvid poolen som rocket launcher ligger i, där ska man döda 35 haiter, jag klarar inte den för man får bara använda granater och de skjuter hela tiden ihjäl mig. Den andra finns på flygplatsens tak, där ska man spränga 12 bilar med rocket launcher, men det kommer hela tiden haiter och dödar mig. Så har ni något bra tips på hur jag ska göra? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Stå kvar på taket (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Stå kvar på taket (:!!! jo, och på den andra så, testa från lita avstånd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 10 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Stå kvar på taket (:!!! Men om jag står kvar på taket så kommer det inga bilar alls. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Men om jag står kvar på taket så kommer det inga bilar alls. hmm, konstigt, det gör det för mig, men aja, se till att ha full armor och health, hoppa ner och spring bort en bit och börja sedan panga, kan rekommenderas att springa till parkeringen där det står hyfsat med bilar, om man hinner det vill säga... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DR_83 Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 skitsnack..det kommer bilar...inte hella tiden...men det kommer så det räcker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts