ballzy Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Hejsan ngn som vet hur jag räddar han från gänget på gården Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Ja kör på dom längst fram med en bil och skjut ner resten sen åker du iväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 åhh hatar det uppdraget, höll på i 4 månder med det typ.. Men till slut klara jag det. Sök i forumet på "Death row" så hittar du många bra tips... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cjh Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 4 månade ha ha ha lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 4 månade ha ha ha lol han har antingen ps2 eller så försökte han i 4 måndagar.. (kåter lite knäppt och bara spela på måndagar..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke89 Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Jag klarade det på andra försöket ... jag körde över dom första... sen sköt jag ner resten med revolvern sen stack jag bara där ifrån med lance vance dance... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 han har antingen ps2 eller så försökte han i 4 måndagar.. (kåter lite knäppt och bara spela på måndagar..) jag har det på Ps2 ja, (STOLT KONSOL KRAMARE) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 haha..jag klarade det på första försöket. hur lätt som helst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 ja me... de e skit enkelt... ni kör fram me bilen och och blockerar vägen sen gömmer ni en bakom bilen och skjuter ihjäl alla vakter och spring in på går´n och dödar på sen tok springer du förbi dom vakter som återstår och hämta lance han kommer då att hjälpa er skjuta vakterna. ta sen en bil och kör till sjukhuset... och först skjuter du sönder diaz´s bilar. sen kan du åka tillbaka och bakom hangaren där lance finns, finns en avsågad hagenbössa hoppas att den här guiden hjälper... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts