Marquis Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 På vicecity.se så kan man ju inte göra nått just nu, så hultan: vad kommer att finnas där sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Det finns filer där Under 10 dagar har 27 GB laddats ner därifrån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Är det hemliga filer eller är det jag som har fått dålig syn? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 (redigerad) Är det hemliga filer eller är det jag som har fått dålig syn? (:!!! jo, tex. vc-filmen hultan gjort ligger där man syns inte. eller? (:!!! *edit* kommer den att expandera med en modsida eller nått sen? Redigerad 10 juni, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Det ända jag ser på vicecity.se är lite länkar. Hultan kanske har tagit bort filerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe_Ioe Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Man kunde inte göra nått på den skit sidan...bara läsa när Vice City kommer te PC...Riktigt B Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Det ända jag ser på vicecity.se är lite länkar. Hultan kanske har tagit bort filerna? Filerna är inte synliga från vicecity.se hemsidan utan i vissa nyheter på GTAsajten så kan man ladda ner filmer (etc.) från vicecity.se servern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Vill inte klaga, men skulle bli enklara med ett PM till Hultenius. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Vill inte klaga, men skulle bli enklara med ett PM till Hultenius. Men då får inte alla andra nyfikna veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts