DYos Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 har hittat en bil jag letat efter i åratal, å så är det en automatisk instalering där den måste ligga i gta3 mappen... finns de nått sätt man kan ta ut txd/dff filen ur en instaleringsfil för att kunna lägga bilen i VC? snälla hjäälp... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Jag tror inte du har letat i åratal men Du kan ju köra automatisk installation så att den hamnar i GTA3 sen kan du med hjälp av IMG Tool hämta ut dff och txd filen och lägga in dom i VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 10 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 nje.. men de har kännts som åratal =) tack för tipset!! *installera gta3* =)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Vilken Bil, Länk??? Om man letar i åratal måste den vara bra... /Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 10 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Vilken Bil, Länk??? Om man letar i åratal måste den vara bra... /Patrik hehe, ne de e bara ja å min dumma förälskelse i fast and the furious =) vet inte ens om modellen e bra.. men ja tror de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Har du nån länk till bilen? Så kan vi prova om det går att fixa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 10 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 håller på å skaffar mig gta3 nu.. så ja ska testa de där me att lägga in i gta3, sen exportera dom filerna till vc's gta.img fil imorn.. men eftersom ni tjatar (å klaga int på min bilsmak ) här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 håller på å skaffar mig gta3 nu.. så ja ska testa de där me att lägga in i gta3, sen exportera dom filerna till vc's gta.img fil imorn.. men eftersom ni tjatar (å klaga int på min bilsmak ) här vadå klaga inte?? eclipce är fan as snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 10 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 skönt att ja slipper va ensam oo va ja vill ha den i Vice.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 men supran är finare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 hur går det? du skulle inte kunna skicka filerna till mig (inte installern) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 11 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 ja hade hoppats på att du kunde skicka filerna te mig =) ja har inte fått tag på gta3 (vet att vi inte "får" prata om warez) ska sätta resten på nerladdning nu... men ja lägger väl upp filerna eller så här när/om de fungerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 11 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 men seriösa jävla bajs... nu har ja gta3.. men han vill ha en txd.img fil som ska ligga i gta3/models de fiinns ingen txd.img fil... va e de här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 men seriösa jävla bajs... nu har ja gta3.. men han vill ha en txd.img fil som ska ligga i gta3/models de fiinns ingen txd.img fil... va e de här.. Vad pratar du om? .img och .txd är olika filändelser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 11 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 hah.. säg de till min dator.. den där jevla instalationen säger... ja kan lägga upp ett screen.. http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload3/eclipse.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Ja du måste ha spelat GTA3 innan du installerar mods annars finns inte txd filerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 11 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Ja du måste ha spelat GTA3 innan du installerar mods annars finns inte txd filerna. så om ja sätter mig å spelar 3an i typ 5 min, så ska txd.img filen va där menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 så om ja sätter mig å spelar 3an i typ 5 min, så ska txd.img filen va där menar du? Det räcker att du spelar i en sekund. Då är den där ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 11 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Det räcker att du spelar i en sekund. Då är den där ja. *sätter sej å spelar nu* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 11 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 wee =) de fungerade uuunderbart.. du/ni får adda mig på msn så skickar ja filerna =) dyos22@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts