Gtamama Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 TJA alla GTA 3are, jag håller på och samlaalla dom där bilarna som finns vid en karta i förstavärlden. Jag har nu hittat alla förutom Flatbeden. Snälla svara dom som vet!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 dom håller till där vid busstationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Dom brukar köra runt på dom stora vägarna på Staunton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Dom brukar köra runt på dom stora vägarna på Staunton. Kompletterar lite, Vid stadiumet brukar de finnas, och om man letar på första banan brukar jag se dem i Chinatown...På Shoreside Vale tror jag bannimej aldrig jag har sett någon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts