skylord Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 uhmm... skriver jag igen för lite hjälp. Jag har bara klarat 33% av spelet. Inte gjort några sido uppdrag förutom att köra runt glassbilen och plockat in bilarna till autoshine. Nu får jag inte några uppdrag och dom ända bilderna som syns i kartan är dom ställerna jag äger. Har plockat ner en walktroh eller hur det stavas och ser uppdrag som är sjävla spelet jag inte gjort. Nått jag missat för att dessa skall aktiveras?? Glad för hjälp fort (torsk på vice city nu ) // Daniel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cjh Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 har du köpt malibu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 ´hur kan du veta hur många procent av spelet du har klarat??? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DR_83 Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 men gör alla uppdragen på företagen då!??!?!?!?!?! vad är problemet lixom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 ´hur kan du veta hur många procent av spelet du har klarat??? (:!!! Man kollar i stats, det står där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts