McSlade Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Jag undrar hur man rånar affärer? I "Stats" står det "Stores knocked off". Jag undrar hur man gör. Det räcker ju inte med att gå in och skjuta killen i kassan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esquina Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Jag undrar hur man rånar affärer? I "Stats" står det "Stores knocked off". Jag undrar hur man gör. Det räcker ju inte med att gå in och skjuta killen i kassan. Sikta på honom med ett vapen... sedan kommer det pengar allt eftersom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 jag rekomonderar att du tar ett kraftfullt vapen som typ M4:an och skjuter av huvudet för annars sätter han på larmet och då får du 2 stjärnor direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 jag rekomonderar att du tar ett kraftfullt vapen som typ M4:an och skjuter av huvudet för annars sätter han på larmet och då får du 2 stjärnor direkt men då får man väl inga pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 men då får man väl inga pengar? nepp, och då räknas det inte som rån... man måste stå och sikta på honom ett tag till man blir typ två stjärnor efterlystlyst, då räknas den som rånad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Du måste sikta på honom hela tiden..om du tar bort siktet så går larmet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts