kariya Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Vilket lag vinner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Devils kommer kicka de väldigt omäktiga ank-töntarna långt, långt bort ifrån Continental Airlines Arena ända hem till Kalifornien i den sjunde och avgörande matchen!!! Nej, men allvarligt tror jag Devils vinner eftersom de (vi... ) har hemmaplan! Albelin kan ta sitt andra Stanley Cup med NJD(!), inte många svenskar som har två segrar i Lord Stanley's cup! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Jag tror och hoppas på att Mighty Ducks vinner! Hade varit kul om något nytt lag får vinna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Jag tror och hoppas på att Mighty Ducks vinner! Hade varit kul om något nytt lag får vinna! dom förlora :'( de är tragiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 null vote i är bäst!!! ( dom är världens bästa lag också) (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 null vote i är bäst!!! ( dom är världens bästa lag också) inte riktigt.. men dom har en mycke bra spelare, Teemu sälenne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 inte riktigt.. men dom har en mycke bra spelare, Teemu sälenne jag tycker det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 NY DEVILS!!! Dom rokkar så jävla fett!! (vinner jämt.. typ..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 NY DEVILS!!! Dom rokkar så jävla fett!! (vinner jämt.. typ..) Är det sanning??!! Ett Devils-fan till på detta forum?? Härligt stalleponken! Btw, har jag berättat att min arbetsledare på jobbet är kusin med Tommy Albelin (som spelar i NJD)? Coolt va?!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 2 diehard Devils fans och ni skriver New JJJJJJersey Devils, NYD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 2 diehard Devils fans och ni skriver New JJJJJJersey Devils, NYD. Va? Vad menar du?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Devils.. ruLLar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 nej nej nej de va inte många mighty ducks fans! fast här finns en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Paul Kariya är överskattad som hockeyspelare. I slutspelet gjorde han ju knappt några poäng alls... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Paul Kariya är överskattad som hockeyspelare. I slutspelet gjorde han ju knappt några poäng alls... detta året va inte hans bästa alla spelare gav alltid pucken tiill honom. men i år har ju alla gavit järnet och de visar resultat. men att dom inte slå new jersey är ju inte så konstigt eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts