kariya Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 för en stund sen köpte jag malibu club. ja har kommit till ett uppdrag som heter the driver. asså ja behöver några tips för de e rätt svårt :'( sen har ja en sak till att ta upp, jo de e så här att Anaheim Mighty Ducks kommer vinna stanley cup i natt, och kariya gör de avgjörande målet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 för en stund sen köpte jag malibu club. ja har kommit till ett uppdrag som heter the driver. asså ja behöver några tips för de e rätt svårt :'( sen har ja en sak till att ta upp, jo de e så här att Anaheim Mighty Ducks kommer vinna stanley cup i natt, och kariya gör de avgjörande målet! Om du fuskar är det ju skit lätt slå bara på solid granat car! Annars får du väll lära dig att köra bil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 hur kul e de att fuska? nej, inte alls kul. men kan man döda han där Hilary. i såfall kan man ju bara sticka och hämta granater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 hur kul e de att fuska? nej, inte alls kul. men kan man döda han där Hilary. i såfall kan man ju bara sticka och hämta granater. nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 fan också! han har ju lite tur också att ha en sådan fin bil. fast ja får väl sätta ¨på gta vice city och klassa den jävlen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Asså inte för å va taskig men hur svårt kan det va?! Det är bara att hålla gasen i botten och göra lite hand-brake turns då och då.. Bara att försöka tills det går ju.. Man kan ju alltid poppa hans däck men hur sportsligt är det på en skala? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DR_83 Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 fatta rinte problemet alla har me det där uppdraget klarade det på första försöket med en cheetah det är ju bara å gasa som fan å inte köra in i nåt bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 poutta in honom i ett hör eller något.. eler gör så han får slir.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 fatta rinte problemet alla har me det där uppdraget klarade det på första försöket med en cheetah det är ju bara å gasa som fan å inte köra in i nåt bara Man börjar med en "Setnitel". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
McSlade Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Vad är problemet? Jag klarade uppdraget i en Taxi. Om det inte går bra bör du ha köpt Sunshine autos och skaffa Sabre turbo. Bättre bil finns knappt. Mycket smidig när man ska racea. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Sabre turbo är ju den bilen som Hilary kör.. jag finner den högs otymplig för racing faktiskt, den välder alldeles för lätt. Dessutom vad är pointen att byta bil? Man klår honom lätt i den bilen man får, dessutom ju snabbare bil du kör desto snabbare kör han.. Om man har problem men honom är det bara att knuffa honom i baken så han får sladd helt enkelt sen har man hela loppet för sig själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 jag klarade de (:!!! men hallå de e inte så lätt för mig, ja e bara 12 år. men ja har klarat 90% på gta 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts