Stoffe Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 (redigerad) Idag när jag spelade mafia, så flydde jag från polisen(i free ride)i en bolt v8, och råkade köra in i ett träd, och bilen kilade sig fast mellan trädet och husvägg, så att det inte gick att få loss den, och jag gick ut, och då blev min gröna bolt v8 en caesar racingbil, och trädet bara försvann i tomma intet! Sjukt Redigerad 9 juni, 2003 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Idag när jag spelade mafia, så flydde jag från polisen(i free ride)i en bolt v8, och råkade köra in i ett träd, och bilen kilade sig fast mellan trädet och husvägg, så att det inte gick att få loss den, och jag gick ut, och då blev min gröna bolt v8 en caesar racingbil, och trädet bara försvann i tomma intet! Sjukt nu blir ja sugen på å kö mafia bara för de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts