SAAB Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 microsoft photo draw + lite lite paint ok tack...ska försöka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 (redigerad) Nu har jag idé torka :'( , Nån som har nåt förslag på vilken bil/hus/affär jag ska göra om till svensk??? även saker som inte har med sverige att göra är välkommna Redigerad 9 juni, 2003 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 HemuleN: miss i readme! du glömde skriva att dom ska ändra i carcols! mycket bra annars!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Nu har jag idé torka :'( , Nån som har nåt förslag på vilken bil/hus/affär jag ska göra om till svensk??? även saker som inte har med sverige att göra är välkommna ambulansen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 ambulansen??? Finns inte några "Skåpbilsambulanser" i sverige så då måste man fixa en ny 3d model och det är jag inge bra på annars hadde jag fixat det. /Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Nu har jag idé torka :'( , Nån som har nåt förslag på vilken bil/hus/affär jag ska göra om till svensk??? även saker som inte har med sverige att göra är välkommna pcj-600 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Finns inte några "Skåpbilsambulanser" i sverige så då måste man fixa en ny 3d model och det är jag inge bra på annars hadde jag fixat det. /Patrik ok...kan inte komma på nå annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 ok...kan inte komma på nå annat... Gör mailbu club till systembolaget ...gjorde en modd i´gta 3 där luigis club blev systembolaget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Gör mailbu club till systembolaget ...gjorde en modd i´gta 3 där luigis club blev systembolaget... eller varför inte taxibilarna...det står ju kaufman...skriv nåt annat om de går... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 eller varför inte taxibilarna...det står ju kaufman...skriv nåt annat om de går... kolla längst ner: http://www.gtasajten-storage.com/forum/inv...=ST&f=11&t=6061 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 (redigerad) kolla längst ner: http://www.gtasajten-storage.com/forum/inv...=ST&f=11&t=6061 du måste ju vara proffs...kollade aldrig i den tråden... hittade en Amerikansk ambulans på ambulans gå bara ner lite Redigerad 9 juni, 2003 av SAAB Lover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 (redigerad) Är det i carcols.dat nu ändrar färgerna? Texten då? På sidan av bilen? Redigerad 9 juni, 2003 av geilisch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 e de nån som kan lägga up txd filen till regina? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Nu är min svenska polisbil klar!! http://ninthgate.mine.nu/~oz/vc/sv_polisbil_klar.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 skicka den till mig jag lägger upp den på min sida!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 (redigerad) jag kan lägga upp den själv annars, men du får gärna ha den på din sida om du vill! ska tanka svenska poliskläderna nu Redigerad 9 juni, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 skicka den då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 tanka!! http://ninthgate.mine.nu/~oz/vc/swe_police.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 (redigerad) Senaste versionen, Med blåa lampor på taket, svenska reg skyltar, och volvo lampor: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload3/Polis_bil_3.jpg Redigerad 20 juli, 2005 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 mina lampor är mer volvo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts