KalleR Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 http://ninthgate.mine.nu/~oz/vc/sv_polisbil.jpg bara beta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 snygg! men bara översta halvan ska vara blå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 snygg! men bara översta halvan ska vara blå! översta halvan?? jag får anpassa mig av hur det är i vc... har inget program som man kan ändra hur färgerna ska va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 har du en bild på en riktig polisbil? hittar ingen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 nu har jag hittat men jag vet inte vilket namn polisbilens txd har.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Snygg!!, lite för skrikigt blå Passar på att visa en bild på min också "Very beta": http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload3/Polis_Bil.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 du använder mitt polisskin pelle, du måste byta färg! inte till hemulens men lite annorlunda iaf... DENNA FÄRG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 grymma bilar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 du använder mitt polisskin pelle, du måste byta färg! inte till hemulens men lite annorlunda iaf... DENNA FÄRG jag vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Snygg!!, lite för skrikigt blå Passar på att visa en bild på min också "Very beta": http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload3/Polis_Bil.jpg lite fel färg där också... men snyggt ananrs!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 HemuleN: hur får du så det inte är en vit ring runt loggan? om jag ändrar i alfa bilden står det bara "invalid texture dimentions" när jag försöker lägga in den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Nu är den ganska bra: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload3/Polis_Bil2.jpg Löste det där med att man inte kunde ha blått på halva och fick text på motorhuven + bättre färg /Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Nu är den ganska bra: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload3/Polis_Bil2.jpg Löste det där med att man inte kunde ha blått på halva och fick text på motorhuven + bättre färg /Patrik hur??? snälla!! + föregående fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 hur??? snälla!! + föregående fråga varför kolla ni inte på den som finns till gta 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 hur??? snälla!! + föregående fråga Svar: Fråga 1: du måste ha alphan i rätt storlek har för mig att det är 64x64 pixel. Fråga 2: ändra i "policemiami86body128.bmp" Hoppas det hjälper snart lägger jag upp polis bilen, lite små plock kvar bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 (redigerad) 1.jag ändrar inte storleken baar på det vita 2.tack! Redigerad 9 juni, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Nu är min släppt!!! Ladda Ner /Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 löste sig! tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Nu är min släppt!!! Ladda Ner /Patrik du gör mycket bilar...vilket program använder du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 du gör mycket bilar...vilket program använder du??? microsoft photo draw + lite lite paint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts